Pie. Dec 24th, 2021
edienu piegade

Šie padomi un triki palīdzēs nopelnīt vairāk naudas strādājot par kurjeru. Šie padomi strādās strādās Bolt Food, Wolt u.c. Principā tie palīdzēs nopelnīt vairāk jebkura pārtikas vai paku piegādes lietotnē.

1. Izvēlieties savus pasūtījumus rūpīgi

Mums tikai dienā ir tik daudz laika. Pusdienu un vakariņu laikā tūlīt var parādīties steidzīgi rīkojumi. Tās parādās, tiklīdz ir pieejamas. Bet tas nenozīmē, ka tev jāpieņem visi pasūtījumi. Esi izvēlīgs. Izvairieties no piegādēm no sliktiem restorāniem, kas dodas lielā attālumā. Cilvēki, kas pasūta no lētiem restorāniem, kas ir tālu prom, iespējams, neko nedarīs, jo viņiem nav daudz naudas un viņu ēdieni droši vien būs auksti/silti, kad jūs tur nonāksiet.

2. Īsās piegādes būs ienesīgākas par gariem sūtījumiem

Es zinu, ka tas ir pretintuitīvi. Varētu domāt, ka klients aplūkotu aplikāciju un redzētu, ka jūs ceļojat tālu, un teiktu: “Es uzņemos daudz laika, tāpēc man vajadzētu viņus kārtīgi pierunāt.

Lūk, kas patiesībā notiek: ēdiens līdz atbraucienam aizņem 17 minūtes, un tagad klients ēd slapjus frī kartupeļus, sasvīdušus spārnus un remdenu picu. Viņu vakariņu pieredze bija viduvēja, tāpēc vēlāk, kad Ubers aicina jūs padoties, viņi saka: “Nē, man ir labi.”

Ja braucat īsā attālumā, ēdiens pienāk karsts un svaigs. Klients ir pārsteigts. Viņi mīl ēdienu un padod tev vairāk. Labs padoms maksā vairāk par maksu.

3. Vairāk pasūtījumu, vairāk naudas

Vēl viens iemesls, kāpēc īsās piegādes maksā vairāk, ir tas, ka tās var papildināt. Gandrīz vienmēr ir labāk izdarīt divus īsus pasūtījumus par vienu garu pasūtījumu. Īsi pasūtījumi uztur jūs tuvu restorāniem. Garie pasūtījumi var aiznest tevi uz priekšpilsētu. Pēc tam jāatgriežas piegādes zonā.

Ja piegāde ir īsa, var gadīties, ka no tuvējā restorāna saņemsit vēl vienu pasūtījumu. Tas palielina piegāžu skaitu stundā.

Vairāk piegāžu, vairāk naudas.

4. Izvairieties no piegādes studentiem

Tie reti iet uz priekšu, un bieži vien dzīvo daudzdzīvokļu namos vai universitātes pilsētiņā. Viņu mājoklis ir kaitinošs, lai pārvietotos, un vai es minēju, ka viņi neko nezina? Tas nav tāpēc, ka viņi ir slikti cilvēki, tas ir tāpēc, ka viņiem nav naudas. Tas tāpēc, ka viņiem varētu nebūt darba. Taču viņiem ir kredītkarte, jo bankas dod bezmaksas t-kreklus, lai reģistrētos.

Tātad, ziniet savu rajonu, ja redzat McDonald ‘s pasūtījumu, kas ved uz krustojumu, kas atrodas netālu no kampara, vai studentu dzīvojamo māju ēku, paņemiet caurlaidi. Vidēji šie maksā mazāk.

5. Centieties atrasties blakus dārgākām ēstuvēm

Pārtikas piegādes programmas izpilda algoritmi. Sniedzot rīkojumus, vērā tiek ņemta virkne faktoru. Viens no šiem faktoriem ir distance. Ja sēžat blakus jaukiem restorāniem, tad, visticamāk, saņemsiet pasūtījumus no šiem restorāniem, jo esat tuvākais šoferis.

Jo jaukāks restorāns, jo dārgāks ēdiens. Cilvēki bieži vien saņem procentus no rēķina, 15%, 18%, 20% utt. Jo lielāks rēķins, jo lielāks padoms.

6. Šķērsojiet ielu pēc iespējas ātrāk

Dažreiz ir jāstaigā dažus kvartālus, jo nevar atrast stāvvietu vai esi uz divriteņa/pastaigā. Jebkurā gadījumā jums jāšķērso iela. Daudzi cilvēki gaida līdz pēdējam iespējamajam krustojumam. Tas var radīt nepatikšanas. Ja jūs plānojat pēdējā mirklī staigāt pa žokļiem, tad varat tikt pieķerts satiksmes uzplūdā. Tāpēc pārbaudiet lietotni, lai noskaidrotu, kurā ceļa malā ir jūsu piegāde, un šķērsojiet ceļu, tiklīdz tas ir iespējams. Tas ir tikai efektīvāk.

7. Pacentieties panākt, lai cilvēki jūs sagaida koridorā

Piegāde uz dzīvokļiem sagādā lielas sāpes. Tās visas ir izvietotas citādi, tām ir dažādas zvanu kastes, un tās var būt milzīga laika izšķiešana. No vestibila līdz viņu durvīm 18. stāvā var paiet vairāk laika nekā no restorāna līdz dzīvokļa ēkai. It īpaši Covid laikā, kad dažās ēkās uz liftu drīkst braukt tikai viens cilvēks.

Ja kāds no liftiem ir apkopes režīmā, jo kāds kustas, aizmirstiet to. Tu skaties 5-10 minūtes izniekota laika. Pusdienas/vakariņu laikā nogādāšana līdz dzīvokļa durvīm var izmaksāt visu pārējo piegādi.

Jūsu lietotne var arī sazināties ar jums, lai saņemtu citu pasūtījumu, tiklīdz esat sasniedzis savu galamērķi. Ja tā ir māja, tad viss ir kārtībā. Taču, ja tas ir dzīvoklis, lietotne to neņem vērā. Tā redz tevi trīs minūšu brauciena attālumā no nākamā restorāna, bet neaptver, ka būs vajadzīgas piecas papildu minūtes, lai atrastu dzīvokļa durvis.

Pamēģiniet nosūtīt šādu ziņojumu: “Hallo, ja jūs varētu iepazīties ar mani vestibilā, kas ietaupītu daudz laika.”

Reizēm tas izdodas, dažreiz ne. Jebkurā gadījumā netērējiet laiku daudzdzīvokļu ēkā. Ja jūs saduroties ar viņu numuru un viņi neceļ klausuli, atstājiet ēdienu vestibilā. Uzņemiet fotoattēlu un pastāstiet, kur to atstājāt. Nestāvi 10 minūtes un nebļausti tos 100 reizes. Klients šajā darījumā uzņemas zināmu atbildību. Viņiem vajadzētu pievērst uzmanību jūsu atrašanās vietai un būt gataviem tevi apmānīt.

8. Centieties atkārtoti piegādāt tiem, kas atstāj labu dzeramnaudu

Ja skolēnu mājoklim piegādājat frī kartupeļus un diētisko kokakolu, jūsu iespēja saņemt $10 dzeramnaudu ir nulle. Bet, ja jūs piegādājat $70 sjerī uz miljoniem dolāru vērtu māju, tad jūsu izredzes saņemt $10 dzeramnaudu ir daudz lielākas. Šie ir pasūtījumi, kurus vēlaties izpildīt.

Mums ir tikai tik daudz enerģijas, ko tērēt dienas laikā. Labāki klienti saņem labāku servisu. Tā darbojas pasaule. Staigājiet ātrāk, brauciet ar velosipēdu, riskējiet ar stāvvietas biļeti. Jebkas, ko var noskūt dažas sekundes no piegādes pakalpojuma. Tu gribi labu klientu pateikt: “Oho, tas bija ātri.”

Dariet visu, ko varat (juridiski, protams), lai būtu ātrāks par pēdējo piegādes personu. Cilvēki, kas pasūta piegādi, parasti to dara ļoti bieži un bieži no viena un tā paša restorāna. Viņi domā par to, cik ātri tev vajadzētu būt. Iedomājieties, ka esat cīnījies ar iepriekšējās piegādes cilvēku rēgu. Tieši tāpat kā Mario Kārtā. Ja vēlaties uzstādīt ierakstu, jums jāsit spoks.

9. Doties mājās, kad pasūtījumi ir beigušies

Jūs nevarat piespiest lietotni dot jums pasūtījumus. Ja tu 15 minūtes gaidi uz ielas stūra starp pasūtījumiem, tad steiga ir beigusies un ir pienācis laiks doties mājās. Pārtikas piegāde maksā lieliski, ja gaidīšanas laiks starp pasūtījumiem ir nulle. Pārtikas piegāde ir vissliktākais darbs pasaulē, kad jūs gaida lietū ar ātrumu 10pm studentiem, lai pasūtītu McDonald ‘s, jo viņi ir piedzērušies.

10. Izvairieties no restorāniem ar gariem gaidīšanas laikiem

Kad esat kādu laiku piegādājis, jūs sapratīsiet, cik ilgs laiks nepieciešams katram restorānam, lai sagatavotu pasūtījumu. Ideālā kārtība tiek iepakota tieši tajā brīdī, kad tu ierodies. Ēdiens ir svaigs un karsts. Daži restorāni (piemēram, McDonald ‘s) tiek pārblīvēti sastrēgumstundās un tiek pārņemti ar pasūtījumiem. Viņi var sākt veikt jūsu pasūtījumu tikai dažas minūtes pēc jūsu ierašanās.

Tātad, ja tā ir aizņemta un jūsu lietotne nepārtraukti tevi apmīļo, izvairieties no tādu restorānu pasūtījumiem, kas ilgi gaida. Drīz būs kaut kas labāks.

11. Atceliet neizdevušos pasūtījumus

Aplikācijas var šķaudīt. It īpaši Uber Uats. Kad mēģināsit fotografēt vai apskatīt karti, tas jums dos rīkojumu. Pat ja esi piesardzīgs, īkšķa izslīdēšana nozīmē, ka tu tikko pieņēmi Makdonalda rīkojumu par studentu mājokli. Nebaidieties to atcelt. Ja ēdieni nav paņemti, tad aplikācijām ir vienalga, vai atceļat neregulāro pasūtījumu. Kaut kad citi to paņems. Nekavējoties atceliet to. Negaidi mūžīgi.

(Pasūtījuma atcelšana PĒC tā izdošanas ir slikta ideja. Tas jūs deaktivizēs, ja vien jums nebūs ļoti laba iemesla. Ja pēc paņemšanas ir jāatceļ, tad atdodiet ēdienu restorānam un izsauciet atbalstu.)

12. Veiciet tirgus izpēti

Piegādājot jaunā vietā, tas ir jātestē. Tas nozīmē, ka jāatgriežas no saullēkta līdz saulrietam, lai izdomātu jums labākos laikus. Jā, pusdienas un vakariņas vienmēr ir aizņemtas, bet tas arī piesaista vairāk autovadītāju. Varbūt jūsu saldais pleķis ir 8-10pm pēc tam, kad pārējie kurjeri devušies mājās, bet pirms labajiem restorāniem tuvu. Vai varbūt tur ir lieliska brokastu vieta, kas dara miljardu pasūtījumu no 7am līdz 10am.

Jūs nekad neuzzināsiet, kādi ir vislabākie laiki pārtikas piegādei jūsu reģionā, kamēr nepārbaudīsiet visu. Tas prasa daudz darba, bet var nozīmēt atšķirību starp $150 dienā un $250 dienā. Ilgtermiņā šis sākotnējais smagais darbs atmaksāsies.

13. Neļaujieties traucēkļiem

Es vienmēr redzu, kā citi šoferi sarunājas pēc pasūtījuma. Viņi saka sasveicināties ar saviem draugiem, viņi zvana pa telefonu vai reizēm pat ieskrien restorānā, lai paķertu kaut ko ēdamu. Tas ir labi, ja gaidāt pasūtījumu, bet ne pēc tam, kad esat to paņēmis.

Klients vēro jūsu kustības savā tālrunī. Viņi ir izsalkuši. Izsalkuši cilvēki kļūst ļoti dusmīgi. Viņi zina, ka ēdiens ir gatavs, jo restorāns to kā tādu atzīmēja. Viņi zina, ka tu to paņēmi, ja stāvi pie restorāna (pat ja to neatzīmēji kā fotografētu). Viņi prāto, ko tu dari.

Laika tērēšana, tērzējot ar citiem autovadītājiem, izmaksās jums naudu padomos un nākotnes pasūtījumos.

14. Izvairieties no pasūtījumiem, kas izved jūs ārpus karstajām zonām

Karstā zona ir pikapa zona ar daudziem restorāniem. Jo vairāk restorānu ir tuvumā, jo lielāka iespēja, ka saņemsit pasūtījumu. Tāpēc jums jādara viss iespējamais, lai stingri ievērotu šos rīkojumus.

Pieņemsim, ka saņemat pasūtījumu, kas maksā $14. No Karstās zonas uz priekšpilsētu.

Salīdziniet to ar pasūtījumu, kas maksā $12, bet kuram jūs piegādājat citu Karsto zonu.

Tās abas ir vienādas distances, bet šajā gadījumā otrā kārta ir labāka, lai gan maksā mazāk. Tas ir tāpēc, ka tad, kad tas būs izdarīts, jūs būsiet blakus vairāk restorāniem. Iespējams, tūlīt saņemsi citu pasūtījumu.

Daudzi autovadītāji skatās uz attālumu līdz nomalei, bet neņem vērā attālumu, lai nokļūtu atpakaļ uz Hot Zone. Piecu jūdžu nogādāšana priekšpilsētā patiesībā ir 10 jūdžu brauciens, jo jums jābrauc atpakaļ uz to vietu, no kuras sākāt.

Ideālā gadījumā tu visu dienu pavadi, lēkādams starp “Karstajām zonām”. Tādējādi tiks atvienots maksimālais pasūtījumu skaits un samazināts jūsu ceļojuma laiks.

15. Pārliecinieties, ka Jūsu somai ir nodalījumi

Ja somai jau nav nodalījumu, tad ir jātaisa daži. Tas var būt tik vienkārši kā dvielis vai mazāka vairākkārt izmantojama soma. Gribi, lai kaut kā atdala aukstos ēdienus (dzērienus) no karstajiem ēdieniem. Silti dzērieni ir slikta pieredze, un tie palīdzēs jums dot mazāk padomu.

Vēl viens iemesls, kāpēc jāatnes maisiņa dalītājs, ir tas, ka tas var darboties kā stabilizators. Ja tev ir milzīga soma, bet tu piegādā sīku zupu, tad tā var izplūst. Nav nekā tāda, kas neļautu zupai atlēkt tavā somā, kad tu sit ar pūpolu. Ja izbirdināsi zupu, tu zaudēsi braucienu, un tev būs jātērē laiks, lai tīrītu somu.

16. Izvēlieties atbilstošāko transportlīdzekli

Ja strādājat pilsētas centrā, tad, iespējams, ātrāk būs jāstaigā pa celiņiem vai ar divriteni. Ietaupīsiet naudu par gāzi, apdrošināšanu, amortizāciju un stāvvietu biļetēm. Tas lieliski noder arī kardio un padarīs jūs labākā formā.

Tas varētu būt arī ātrāk. Nav jāatrod stāvvieta pie restorāna, jānovieto stāvvieta pie nobrauktuves, un var iet nepareizo ceļu pa vienvirziena ielām. Var iegriezties arī pa stāvlaukumiem un alejām.

Tā ir arī mazāk spriedze. Ja esi dubultaģents un restorāns kavējas, vai klients neatbild uz viņu telefonu, tad tas nav nekas liels. Dažas papildu minūtes velosipēdistam nav nekādas. Vēl dažas minūtes šoferim varētu nozīmēt vilkšanu vai milzīgu sodu.

Vienreizēja stāvvietas biļete varētu izdzēst visu dienā samaksāto naudu vai pat nostādīt tevi negatīvajā. Tev par to nav jāuztraucas, ja tu brauc ar velosipēdu vai staigā.

17. Divkārša pasūtījuma pārbaude

Tas, ka restorāns tev pasniedz pasūtījumu Džefam, nenozīmē, ka tā ir pareizā kārtība. Džefs ir bieži sastopams vārds. Varētu būt divi pasūtījumi diviem dažādiem Džefiem. Apstipriniet pasūtījuma numuru, izmantojot tālruņa pasūtījuma numuru.

Jūs vēlaties arī pārliecināties (ja varat), ka visas preces tiek uzskaitītas. Daži restorāni, piemēram, “McDonald ‘s” un “Starbucks” visu saliek milzīgā maisā un aizzīmogo ar uzlīmēm. Nav iespējams zināt, vai kaut kas ir pazudis. Taču daudzi mazāki restorāni to nedara. Viņi tev pasniedz ēdienu un dzērienu pudelēs. Tāpēc nodrošiniet, lai tas, ko viņi jums pasniedz, atbilstu tam, ko pasūtījis klients.

Ja klients pasūta diētisko kokakolu, tiek piegādāta kokakola, tas ir īkšķa wretched wretched recepte.

18. Nepieļaujiet klientam ielikt sliktu vērtējumu

Cilvēkiem riebjas triekties. Viņi redz, ka tā subsidē tavu negodīgi zemo stundas algu. (To, kas viņi ir.) Diemžēl šajā dīvainajā pelēkajā zonā eksistē sānu smailes. Jūs neesat darbinieks, tāpēc jums netiek maksāts stundas laikā. Tu esi darbuzņēmējs. Jums nav darba tiesību. Tu esi bizness.

Bez padoma piegāde ir slikts darbs. Tas maksātu mazāk par minimālo algu. Tad ir arī izdevumi. Gāze, apdrošināšana, amortizācija, soda naudas, biļetes, negadījumi utt. Ja jūs esat ceļā, jūs droši vien arī pērkat vairāk pārtikas. Tas maksā dārgi.

Bez padomiem šim darbam nav jēgas. Tāpēc jums ir jāpārliecinās, ka nedodat klientam iemeslu nedot padomu. Tici man, viņi meklē vienu. Ja viņi ir savā prātā, viņi var attaisnot, ka nedos tev papildu naudu, viņi tev neko nedos. Tas nozīmē, ka jums ir jāapskata piegādes instrukcijas un jāseko tām līdz vēstulei. Ja saka ēdienu atstāt uz soliņa, atstājiet to uz soliņa. Daži klienti vēlas, lai tu klauvē, citi ne. Ja dzirdi aiz durvīm smilkstam suni, neklauvē. Tas tikai aizdzīs suni.

Es nekad nezvanīju uz durvīm, ja vien klients nelūdz. Tā varētu pamodināt bērnus, suni, pārtraukt viņu TV šovu utt.

19. Fast Food parasti ir Slow Food

Makdonalds ir briesmīgs. Lai gan daudzos restorānos jūsu pasūtījums ir gatavs tieši tajā brīdī, kad jūs ierodaties, Makdonalds to parasti nav pat uzsācis. Tu nekad negribēsi gaidīt restorānā. Ja iesprūstat, parasti tas notiek ātrās ēdināšanas vietā.

Ātrās ēdināšanas izdošana ir slazds. Tā ir laika ekonomija, un klienti to reti izmanto. Dariet to tikai tad, ja rodas sajūta, ka pasūtījumi tiek ātri apstrādāti.

Liela McDonald ‘s pasūtījuma nogādāšana jaukā mājā, iespējams, ir jūsu laika vērta. Franču frī kartupeļi, kas dodas uz dzīvokli, nav.

Lūk, daži saukļi par “McDonald ‘s”, ar kuriem es atnācu, gaidot 10 minūtes, kad viņi nonāks burgerā papīra maisiņā.

“Es to gaidu.”

“Makdonalds, mēs ņemam ātros no ātrās ēdināšanas.”

“Meklējiet zelta arkas un izvairieties no tām.”

“Tu šodien esi pelnījis pārtraukumu, tāpēc kāpēc tu negaidi ārā aukstumā?”

Redaktors

Autors: Redaktors

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *