Internets daudziem cilvēkiem piedāvā iespēju nopelnīt. Šķietami neierobežotā komunikācija ļauj tiem, kuri meklē papildus peļņas iespējas internetā, darīt to, kas viņiem visvairāk patīk un sasniegt lielāku auditoriju nekā jebkad agrāk.
Ja spēlē datorspēles un vēlies kļūt atpazīstams e–sporta pasaulē, vari sākt straumēt savu spēli Twitch kanālā, lai izklaidētu fanus un finansētu savu nodarbošanos. Esi jauns autors ar romāna ideju? Pašizdevniecība “Amazon” varētu jūs ierindot “New York Times” bestselleru sarakstā. Gribi ceļot un apskatīt pasauli? Tagad, pateicoties blogošanas popularitātei, tu vari to darīt, vienlaikus sevi finansējot!
Iespējas ir plašas. Pēdējos gados viens no ienesīgākajiem variantiem ir sociālo mediju un jo īpaši “Instagram” izmantošana. Bet kā sākt darbu, un vēl svarīgāk – kā reāli saņemt samaksu par ikdienas ierakstu un stāstu augšupielādi? Tālāk aplūkosim sīkāk.
Jums būs nepieciešams
Instagram ir viens no labākajiem un straujāk augošajiem mārketinga rīkiem, taču, lai tas efektīvi darbotos jūsu vietā, ir nepieciešami sekotāji. Nodrošinot sekotājus, jums būs auditorija, kura aplūkos Jūsu publicēto saturu, bet tas ir acīmredzami. Tas, kas jūsu auditoriju Instagram padara īpašu, ir, ļoti līdzīgi kā tviterī, ja viņi seko jums, tas nozīmē, ka viņus interesē saturs, ko jūs publicējat, un tas nozīmē, ka viņi ir daudz pozitīvāk noskaņoti pret jūsu Instagram konta saturu un koncepciju.
Bet kā viņi jūs (vai jūs viņus) sākotnēji atrod?
Saskaņā ar šo ceļvedi par šo tēmu vispirms ir jākoncentrē un jāspecializē savs saturs konkrētai tēmai, piemēram, fitnesam vai ceļojumam. Otrkārt, jārada kvalitatīvs un interesants saturs, ar kuru cilvēki rezonēs un vēlēsies dalīties. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka vēlaties izmantot atbilstošus atsauces tagus (mirkļbirkas), lai to kategorizētu tā, lai līdzīgi cilvēki varētu viegli atrast jūsu saturu.
Atrodiet sponsorus un zīmolus, ar kuriem strādāt
Tagad, kad jums ir auditorija, kurai pārdot, ir pienācis laiks atrast sponsorus un zīmolus, ar kuriem strādāt. Jūs sadarbosieties ar uzņēmumiem, lai izveidotu sponsorētu saturu, kas reklamē un izceļ noteiktu produktu, zīmolu vai pakalpojumu. Tas būs iespējams tad, ja Jūs uzrunāsiet kādu zīmolu vai uzņēmumu, vai arī jūsu ietekme būs tik liela, ka viņi atradīs un uzrunās Jūs. Iespējams, labākais piemērs tam ir Džena Seltere, kura apstiprina vairākus dažādus fitnesa un veselības produktus, pateicoties viņas lielajam sekotāju pulkam – vairāk nekā 10 miljoniem cilvēku.
Fotoattēlu pārdošana
Papildus sponsoru atrašanai, Instagram ir lielisks veids, kā demonstrēt savas fotogrāfijas tiem, kas to varētu vēlēties izmantot. Tās var būt fotobankas kā Sutterstock, vai vienkārši kā izdrukas, ko izvietot savās mājās vai darbā. Ja tev ir talants uz kompozīcijām un krāsu paletēm, tad šis tev varētu būt labākais variants. Ir pat dažas tīmekļa vietnes, piemēram, Twenty20, kas aktīvi iegādāsies jūsu fotoattēlus no jums, ja vien tie būs pietiekami labi.